- 15 December 2021 -

Graag nodigen we betrokken partners in de spoedzorgketen uit voor hèt spoedzorgdebat van de Mijnstreek. Het debat is bedoeld voor professionals die actief zijn in de spoedzorgketen in de Mijnstreek.
Het spreekt voor zich dat de covid-ontwikkelingen bepalend zijn of het debat live doorgang kan vinden. Als u zich aangemeld heeft, krijgt u hierover altijd bericht.

Na een geslaagd debat in 2018 in Auberge de Rousch in Heerlen is het de hoogste tijd voor een vervolg. Terugblikken op de ontwikkelingen van de afgelopen jaren, maar vooral weer samen met elkaar in gesprek over de ontwikkelingen en uitdagingen in de spoedzorg de komende jaren.

In juni 2021 heeft een beperkte afvaardiging van huisartsen, ambulancezorg en Zuyderland tijdens een heidag de ambitie uitgesproken om in de regio samen in te gaan zetten op gezamenlijke triage en zorgcoördinatie in de spoedzorgketen. Deze ambitie is dan ook het vertrekpunt voor het spoedzorgdebat.

Tijdens deze avond worden korte pitches verzorgd door de diverse spelers in de spoedzorgketen met vergezichten op het thema gezamenlijke triage en zorgcoördinatie in de spoedzorgketen. Daarna gaan de verschillende partijen middels prikkelende stellingen met u hierover in debat met als doel om samen vorm en inhoud te geven aan dit concept in onze regio.

Laat u verrassen door de ideeën van o.a. huisartsen, ambulancezorg, zorginstellingen en het ziekenhuis.
Dhr. Cees Sterk vervult de rol van dagvoorzitter en moderator van het debat.

We verheugen ons op uw komst èn op een inspirerend debat!

Hartelijke groeten,

Namens alle leden van de Kerncoalitie Mijnstreek en de Stuurgroep Spoedzorg 2.0 www.mijnlevengezond.nl/samenwerkingspartners

Waar en wanneer

maandag 21 februari van 17.30 – 20.30 uur
Hotel van der Valk, Terworm 10, Heerlen

Programmering

17.30 uur: inloop en buffet

18.00 – 20.00 uur: debat

20.15 uur: borrel

Aanmelden

Deelname is gratis. We horen graag voor 14 februari 2022 of we op uw komst kunnen rekenen

Aanmelden en het doorgeven van eventuele wensen ten aanzien van catering kan via Marjo Graus • e-mail: marjograus@mcc-omnes.nl • telefoon 06 – 4813 7329

Ook voor eventuele andere vragen over de avond kunt u bij Marjo Graus terecht.

Vanaf 25 september 2021 geldt voor zakelijke bijeenkomsten het verplichte coronatoegangsbewijs (via smartphone of geprint). Bij de ingang wordt u hierop gecontroleerd. De persoon die de QR-code scant, ziet alleen een groen scherm. Via deze link kunt u nakijken, hoe u deze kunt aanvragen. Of scan de QR-code.